S'ajorna la Marató Elx-Alacant per les eleccions
L'organització i les institucions ja treballen per a buscar una nova data
La Marató Internacional Elx-Alacant s'ajorna a causa de la nova convocatòria d'eleccions general prevista per al dia 29 de novembre. L'organització, a càrrec del Club Atlètic Montemar i els ajuntaments de les dos localitats han fet el pas de no celebrar la prova davant de la coincidència amb la jornada electoral.
Segons han anunciat, tant l'organitzador com les institucions ja treballen per a buscar una nova data en què puga celebrar-se la carrera, que enguany celebrava la seua segona edició.
Després de l'èxit de la passada edició, en què van prendre part uns 3.500 corredors, per a este 2026 s'esperava una nova gran acollida de participants. Amb un renovat recorregut, la carrera eixia des del Palau d'Altamira d'Elx i, després, vint quilòmetres pel nucli urbà de la localitat, i altres díhuit de tram interurbà, finalitzava al port d'Alacant travessant tot el centre de la ciutat.
Més llegit
-
Sánchez anuncia la convocatòria d'eleccions generals per al 29 de novembre
-
Sumar anunciarà el 17 d'octubre un nou partit, amb el nom de Front Ampli, i el cap de llista per a les pròximes eleccions generals
-
MAPA | Quant i on va ploure en l’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Feijóo: “La convocatòria electoral respon a la por de conéixer fins a l’últim detall de l'embolic de casos de corrupció oberts”
-
Sánchez compareix a les 09:00 hores per a revelar si avança o no les eleccions
-
Els socis del govern espanyol, l'oposició i els dirigents polítics valencians valoren l'avançament electoral