Roglic s'imposa al Xorret de Catí
L'eslové ha guanyat la huitena etapa de la Vuelta i Sepp Kuss és el nou líder de la classificació general
L'eslové Primoz Roglic ha guanyat la huitena etapa de la Vuelta a Espanya, disputada entre Dénia i el Xorret de Catí, a Castalla, de 165 quilòmetres, i que ha comportat un canvi en la classificació general. El seu company del Jumbo, l'estatunidenc Sepp Kuss és el nou líder de la prova, amb 43 segons d'avantatge sobre el català Marc Soler i un minut respecte al francés Lenny Martínez.
Roglic, triple guanyador de la Volta, s'ha adjudicat l'etapa després d'un atac pròxim a meta que li ha permés superar el belga Remco Evenepoel i al català establit a Xàbia Juan Ayuso. A dos segons ha entrat un grup format pel guanyador del Tour, Jonas Vingegaard, Enric Mas, Sepp Kuss i Marc Soler. Lenny Martínez, líder fins ara, ha cedit el mallot roig en perdre més d'un minut.
Aquest diumenge, tindrà lloc la novena etapa entre Cartagena i el Collado de la Cruz de Caravaca, amb un recorregut de 184,5 quilòmetres.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
El temporal descarrega més de 120 litres en punts de la Safor i la Marina Alta
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram
-
Dos dies d'oratge estable i assolellat
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones