Roberto Bautista renuncia als Jocs Olímpics
El tenista de Castelló de la Plana ha decidit no anar-hi a causa de l'intens calendari competitiu actual
El tenista castellonenc Roberto Bautista ha anunciat que no acudirà als Jocs Olímpics de Tòquio 2020. Bautista ha explicat que renuncia a anar a la cita olímpica a causa de l'intens calendari competitiu d'enguany i que, com que està sent una temporada molt intensa tant físicament com moralment, després de discutir-ho amb el seu equip, ha decidit no participar en aquest gran esdeveniment esportiu.
Finalment, el castellonenc ha desitjat el millor tant al tenis espanyol com a la delegació espanyola en els Jocs Olímpics que començaran a finals del pròxim mes de juliol.
Bautista ja va participar en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro de 2016 on va arribar fins als quarts de final, pero va ser eliminat per l'argentí Juan Martín del Potro en dos sets.
Més llegit
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús