El Platges de Castelló es fa amb la seua quinzena lliga consecutiva
El club d'atletisme de Castelló iguala el rècord del FC Barcelona guanyant 15 lligues de manera consecutiva
El club d'atletisme Platges de Castelló és per quinzena vegada consecutiva guanyador del Campionat d'Espanya de Clubs d'atletisme. Des de l'any 2009, l'equip castellonenc ha aconseguit fer-se amb el títol de campió sense perdre en cap ocasió. També té al seu palmarès 3 trofeus de campions europeus de camp a través.
Aquest cap de setmana se celebraren les proves a l'estadi Vallerhemoso de Madrid, on l'equip de la Plana va guanyar onze de les vint probes que es van celebrar sumant 136 punts en total.
Destaquen les marques del jove Mohamed Attaoui, qui va establir un nou rècord fent 3:40.36 minuts a la prova dels 1500 metres. Per la seua part, l'atleta Quique Llopis, fent-se amb la victòria als 110 metres tanca en només 13.50 segons.
Un altre equip valencià, el Fent Camí Mislata, es va fer amb el subcampionat, amb 101 punts a la competició. Va tancar el pòdium amb 97 punts l'equip navarrenc Grupompleo Pamplona Atlético.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Pólvora, música i llum per a coronar el Chaplin que crida a la pau des de la falla municipal
-
Juan Luis Gandia serà el nou rector de la Universitat de València
-
Un home mor al balcó de sa casa per l'impacte d'una bala perduda al barri de les Carolines d'Alacant