El Peníscola jugarà els quarts de la Copa, amb l'Alzira eliminat
A més de l'equip valencià, avancen en la competició Barça, Cartagena, Palma, Xota, Manzanares, Jaén i Betis
Una de freda i una de calenta per als equips valencians en els huitens de final de la Copa del Rei de futbol sala. El Peníscola va superar ahir el Valdepeñas a casa (3-2), mentre que l'Alzira s'ha vist superat hui pel Betis a domicili (2-1).
Els del Baix Maestrat van guanyar un partit que es va decidir en la pròrroga amb el gol d'Agustín Plaza. Els de Valladares coneixeran dimarts el seu rival en la ronda prèvia a la final a quatre.
L'Alzira, per la seua part, no ha pogut defendre l'avantatge amb què ha començat el partit. El Betis ha capgirat el gol d'Alex Naranjo per a emportar-se l'eliminatòria disputada al Centro Deportivo Amate de Sevilla.
Més llegit
-
El Consell declara el 29 d’octubre com a dia de dol oficial en tota la Comunitat Valenciana
-
Milers de voluntaris convertiren la dana en una de les majors mostres de solidaritat recent
-
El Consell declararà este dimecres el dol oficial a tota la Comunitat Valenciana
-
Maten més de 600 animals amb verí i ceps il·legals: hi ha 62 detinguts i investigats
-
Martínez Mus, sobre la reconstrucció: “Ens queda faena per fer, però estem molt millor del que es podia esperar”
-
Càritas agraïx al voluntariat l’entrega durant la dana amb el documental 'Después del agua'