El Peníscola es complica la permanència
La derrota contra el Betis per 3-1 manté el Peníscola en llocs de descens
El Peníscola ha perdut en casa del Betis per un clar 3 a 1 i continua lluitant per la permanència en la màxima categoria de futbol sala. En la taula classificatòria ocupa la plaça número 16, amb dos punts menys que el Burela i a sis de l'Osasuna Magna.
El partit contra el Betis s'ha decantat ben prompte. En el minut 8 ha arribat l'1 a 0 i ha fet que el Peníscola afrontara a remolc la resta de l'encontre. Abans del descans ha vingut el 2 a 0 i la sentència, el 3-0, ha vingut en el minut 34 quan el Peníscola s'havia llançat a la desesperada per la remuntada.
L'únic gol del Peníscola, el definitiu 3 a 1, ha sigut obra Rubén Orzáez en el minut 36, massa tard per a intentar capgirar el marcador.
Més llegit
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Carmen Prades tanca una ofrena de rècord amb un clar missatge de pau
-
El món faller obri la porta a una tercera sessió de l’Ofrena
-
Imputen quatre sanitaris per la mort d’una xiqueta de dotze anys de Jérica per peritonitis purulenta el 2023
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja
-
La pirotècnia Valenciana promet una Nit del Foc “contundent i rítmica” amb “la potència que tant agrada”
Més vist
Més escoltat
-
18.03.2026 | Les notícies del migdia
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
18.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part