Pas de gegant del València Basket cap al títol
Raquel Carrera de nou decisiva en la victòria per 64 a 67 davant el Perfumerías Avenida.
Partit molt igualat, tal com s'esperava, en la lluita pel títol de la Lliga Endesa el que han disputat Perfumerías Avenida i València Basket. Les taronja han eixit sense complexos, disposades a demostrar per què estan en la final i fent gala de la fèrria defensa que les caracteritza per a blocar el joc salmantí al primer quart. Tant és així que les castellanes no han pogut encistellar en els primers 5 minuts i han vist com al descans guanyaven les de Rubén Burgos (26-31). Només 26 punts per a l'equip més anotador de la Lliga, que s'ha refet al tercer quart per a posar-se per davant per primera vegada en tot el partit. A 21 segons per a la fi de l'encontre Raquel Carrera ha anotat un tir lliure que ha forçat la pròrroga (56-56).
Ha començat el temps extra amb domini taronja i amb un parcial de 0 a 4 però han tornat a reaccionar les salmantines i de nou, com en la final de l'Eurocup Women, Raquel Carrera ha sigut decisiva. Primer forçant la pròrroga i després convertint la cistella que les posava per davant i arrodonint la seua actuació amb un tir lliure que suposava el 64 a 67 definitiu.
El València Basket guanya el primer partit de la final de la Lliga femenina Endesa i diumenge pot proclamar-se campiona de la competició per primera vegada en la seua història. Ho faria, a més, a casa, a la Fonteta.
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12 hores
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU