Nuria Párrizas avança cap a les semifinals de l'Obert Internacional de València
La tenista granadina ha guanyat l'austríaca Julia Grabher per 7-5 i 6-2 i ara es veurà les cares amb la xinesa Zheng Qinwen, tercera cap de sèrie
Nuria Párrizas s'ha convertit en la quarta i última semifinalista de l'Obert Internacional de València, torneig WTA125 que es disputa en la terra batuda de l'Sporting Club. La tenista andalusa ha superat l'austríaca Julia Grabher per 7-5 i 6-2 en els quarts de final.
Párrizas, primera cap de sèrie del torneig, lluitarà per plantar-se en la final i tindre l'ocasió de sumar el tercer títol d'un torneig WTA davant de la xinesa Zheng Qinwen, tercera favorita, que ha derrotat l'hongaresa Reka-Lucca Jani per 7-6 i 6-0.
L'altra semifinal la disputaran dues jugadores que no són caps de sèrie. La gran sorpresa del torneig, la sueca Mirjam Björklund, número 134 del món, i la xinesa Xinyu Wang, que ocupa el lloc 76 de la classificació mundial, es jugaran un lloc en la final.
Més llegit
-
Un accident a l'A-7 a Bétera causa més de catorze quilòmetres de retenció en sentit Barcelona
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Temperatures en ascens i ruixats dispersos als Ports i l'Alt Maestrat en l’inici de la segona quinzena de setembre