Movistar Inter-Alzira i Peníscola-Ribera Navarra en la primera jornada de la Lliga de futbol sala
Els dos conjunts valencians tornen a la primera categoria
La Federació Espanyola de Futbol Sala ha publicat el calendari de lliga de la temporada 2023-2024, una campanya en què hi haurà dos equips en la màxima competició nacional, el Peníscola i l'Alzira.
Així, la competició començarà el primer cap de setmana de setembre amb un xoc entre el Peníscola a casa contra el Ribera Navarra, equip que va finalitzar en la posició número 11 de la classificació la passada campanya. L'equip del Baix Maestrat, per la seua banda, finalitzarà la competició també a casa contra l'Osasuna Magna.
L'Alzira, a diferència del seu rival autonòmic s'enfrontarà al Movistar Inter fora de casa en la primera jornada i també finalitzarà la temporada fora, a casa del Betis Futsal.
Respecte dels enfrontaments directes, els dos conjunts s'enfrontaran primer en la jornada 8, a finals de novembre, a casa de l'Alzira; i després en la jornada 23 a Peníscola el segon cap de setmana de març.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València