Movistar Inter-Alzira i Peníscola-Ribera Navarra en la primera jornada de la Lliga de futbol sala
Els dos conjunts valencians tornen a la primera categoria
La Federació Espanyola de Futbol Sala ha publicat el calendari de lliga de la temporada 2023-2024, una campanya en què hi haurà dos equips en la màxima competició nacional, el Peníscola i l'Alzira.
Així, la competició començarà el primer cap de setmana de setembre amb un xoc entre el Peníscola a casa contra el Ribera Navarra, equip que va finalitzar en la posició número 11 de la classificació la passada campanya. L'equip del Baix Maestrat, per la seua banda, finalitzarà la competició també a casa contra l'Osasuna Magna.
L'Alzira, a diferència del seu rival autonòmic s'enfrontarà al Movistar Inter fora de casa en la primera jornada i també finalitzarà la temporada fora, a casa del Betis Futsal.
Respecte dels enfrontaments directes, els dos conjunts s'enfrontaran primer en la jornada 8, a finals de novembre, a casa de l'Alzira; i després en la jornada 23 a Peníscola el segon cap de setmana de març.
Més llegit
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència
-
Mor un home en un tiroteig al centre de Xirivella i a plena llum del dia
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Almenys quinze persones mortes i una vintena de ferides en descarrilar un funicular de Lisboa
-
L'Aemet admet que va informar de la possible evolució de la dana cap a Conca el 29-O
-
Menys alumnat i més professorat: el curs escolar arrancarà amb 810.730 estudiants en totes les etapes i 83.592 docents