Mohamed Nasir i Inna Etfitmova, guanyadors del V Trofeu Diputació de Castelló d'Atletisme
Han competit 600 atletes de 22 països en la gran trobada de l'atletisme internacional
Vora 600 atletes de 22 països s'han donat cita en la gran trobada internacional d'atletisme que s'ha disputat a Castelló, el V Trofeu Diputació-Memorial José A. Cansino.
El velocista qatarià Mohamed Nasir ha sigut el triomfador per partida triple. En categoria masculina s'ha imposat en els 400 amb la marca de 45 segons 45 mil·lèsimes i aconseguia així batre el rècord en aquesta prova. S'apuntava, a més, la millor marca de carreres.
En les 110 metres tanques, la victòria ha sigut per a l'andalús del Platges de Castelló Francisco Javier López.
Un centenar d'atletes han participat en una de les proves més aclamades, el 1.500, que s’ha dividit per sèries. L'èxit ha correspost al jove del FC Barcelona Adrián Ben.
La millor marca en salts l’ha obtinguda Dídac Salas, del FC Barcelona, mentre que en llançaments el triomf ha sigut ser per al Platges, gràcies a Javier Cienfuegos, que ha millorat també el rècord en aquesta disciplina.
En la categoria femenina, la victòria se l'ha enduta la búlgara Inna Eftimova, que s'ha anotat la millor marca de la competició i la millor marca en carreres, 11 segons 28 en 100. També Cristina Espejo, del Platges ha batut el rècord de la competició en 1.500.
En salts, la millor marca, i rècord en la competició, va sigut la de la brasilera Juliana de Menis, mentre que en alçada ha guanyat la benicarlanda Cristina Ferrando i el longitud la també brasilera Elian Martins.
Pel que fa a llançaments, la campiona d'Espanya de pes Ursula Ruiz s'ha imposat i en el martell ho ha fet un altra brasilera, Mariana Marcelino.
Més llegit
-
Una exposició a Valenciaport convida a descobrir la història dels joguets
-
Cúmul d'incendis l'endemà de Nadal: tres declarats en vivendes a l'Horta Sud i Albaida en les últimes hores
-
Moltes persones migrants afectades per la dana encara no han pogut regularitzar la seua situació
-
Sorprenen a San Isidro un home amb sis quilos de marihuana quan anaven a detindre'l per una agressió
-
Agricultura controla un focus de malaltia de Newcastle en una granja avícola de València
-
L'oposició demana a Feijóo que entregue a la jutgessa de la dana la conversa sencera amb Mazón i que comparega al Congrés