Mireia Martínez i Patricia Pérez, dos bronzes mundials i classificació olímpica
Les valencianes han aconseguit el tercer lloc en el concurs complet i en la final de cinc cércols al Campionat del Món de Sofia (Bulgària) amb el conjunt espanyol de gimnàstica rítmica
Les valencianes Mireia Martínez i Patricia Pérez s'han penjat dues medalles de bronze amb el conjunt espanyol de gimnàstica rítmica en el concurs complet i en la final de cinc cércols del Campionat del Món que s'ha disputat a Sofia (Bulgària).
L'equip integrat per les dues gimnastes valencianes i Ana Arnau, Inés Bergua i Salma Solaún han quedat terceres en el corcurs complet, per darrere de Bulgària i Israel, una posició que les classifica directament per als Jocs Olímpics de París 2024. En la final de cinc cércols han repetit lloc, en acabar per darrere d'Itàlia i Israel.
Més llegit
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Mercavalència recupera la III Entrada de la Clòtxina al Mercat del Cabanyal
-
Mor ofegat un home de 77 anys quan es banyava en una platja de Cullera
-
Fanzara es convertix en un llenç a l'aire lliure amb el MIAU, el Museu Inacabat d'Art Urbà
-
La ponència política del PP incorpora tres esmenes valencianes focalitzades en el FLA i l'exempció fiscal per a ajudes de la dana
-
València planta cara a la calor amb refugis climàtics gratuïts i climatitzats