Miquel Faus i Ariadna Ródenas triomfen en la València Epic Race 2022
Requena ha sigut l'escenari escollit per a la prova de ciclisme de muntanya
Els paisatges de Requena, tant urbans com rurals, han acollit la segona edició de la València Epic Race, que han dominat els valencians Miquel Faus i Ariadna Ródenas.
El repte, que començà divendres i ha acabat aquest diumenge, constava de tres etapes: marxa, crono i marató. En total, 120 quilòmetres i 2.700 metres de desnivell positiu.
Faus ha completat la prova en cinc hores, sis minuts i setze segons, sis minuts menys que el segon classificat, Jorge Gómez i quasi nou minuts menys que el tercer més ràpid, Fernando Benavent. Ródenas ha dominat la categoria femenina amb un temps de sis hores, nou minuts i 42 segons, per davant de Zahara Saez i Maite Galán.
La València Epic Race, amb més de mig miler d'inscrits, continua en el seu objectiu de ser un referent entre el món bicicleta de muntanya en l'àmbit nacional.
Més llegit
-
Detenen un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients
-
FGV extrema la vigilància per a evitar que els joves ocupen les vies per a gravar un repte viral
-
Les localitats idònies per a vore l'eclipsi total de sol es preparen per al repte logístic
-
Calculadora de sou | Cobres molt o poc respecte a la mitjana de la població valenciana?
-
Catalá, després que un jutge demane canviar de lloc els festivals i concerts de la Ciutat de les Arts: "Garantirem el dret al descans"
-
Detingut per matar un fontaner que li va fer un empastre durant una reforma al barri del Xenillet de Torrent