El millor ciclocròs torna a Benidorm
La ciutat de la Marina Baixa acollirà una prova del campionat del món d'aquesta disciplina per tercer any seguit
Benidorm tornarà a acollir, per tercer any consecutiu, una prova del Campionat del Món de Ciclocròs. La cita tindrà lloc el 19 de gener i serà decisiva per a determinar el campió, ja que se situa en la part final del calendari. La prova a la ciutat de la Marina Baixa va suposar fa dos anys la tornada a Espanya de la Copa del Món de Ciclocròs, després d'onze temporades d'absència.
Aquesta competició ha tingut en els dos anys precedents un gran enorme èxit social, amb més de 15.000 espectadors al circuit. A més, també hi ha hagut un gran èxit esportiu, ja que els guanyadors de les edicions anteriors en categoria masculina han sigut els dos millors corredors del moment, el neerlandés Mathieu Van der Poel i el belga Wout van Aert.
La temporada que ve, la competició més prestigiosa del ciclocròs, tindrà dues proves menys en el calendari, ja que s'han reduït de catorze a dotze per a concentrar-les entre els mesos de novembre i gener.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Dos fugitius buscats per homicidi i detinguts per robar a Oliva queden lliures per passar a disposició judicial fora de termini