El Mestalla acull la meta de la III Volta a Peu Fundació València CF
Més de 6.000 participants han pres els carrers de la ciutat dissabte de vesprada.
La gran novetat d’aquesta volta a peu ha sigut l’horari. La prova s’ha celebrat dissabte de vesprada en lloc de diumenge al matí. Hi han participat més de 6.000 persones. La carrera ha començat a les 19:30 hores des de l’avinguda d’Aragó per als que portaven dorsal preferent, i 5 minuts després per a la resta d’atletes populars.
Aquesta tercera edició de la Volta que organitza la Fundació del València CF ha tingut un recorregut de 5.850 metres, i la línia de meta estava a la gespa del camp de Mestalla. Una fita especial per als valencianistes que corren aquesta prova i que han allargat la celebració per la huitena Copa que dissabte passat va conquistar l’equip blanc-i-negre al Benito Villamarín.
La carrera és la quinta prova puntuable del 15 Circuit Divina Pastora Seguros de Carreres Populars Ciutat de València, que organitza la Fundació Esportiva Municipal. El Mestalla ja va ser la meta especial d’una prova d’aquest circuit l’any 2013.
Més llegit
-
La campanya de vacunació començarà el 28 de setembre a la Comunitat Valenciana
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
El valencià Guitarricadelafuente estrena "La nieve", el tema musical principal de ‘La bola negra’
-
INTERACTIU | Consulta quant ha plogut en l’episodi de precipitacions torrencials a la rodalia de València
-
Controvèrsia sobre l'enviament de l'ES-Alert: el Consell afirma que es va enviar quan es va detectar risc de desbordaments, mentre que l'oposició critica el retard
-
Conclou el trasllat de migrants de Ceuta cap al campament del port i més d'un miler retorna a les platges en no tindre plaça