La Marató de Castelló ja té l'etiqueta de bronze
La Federació Internacional d'Atletisme (IAAF) ha concedit l'etiqueta de bronze i la Marató de Castelló ja forma part de l'elit.
La Marató BP Castelló ha rebut l'etiqueta de bronze de la IAAF, que ja lluirà el 16 de febrer de 2020 quan celebre l'edició número 10. L'etiqueta de bronze és un segell de qualitat que aporta a la prova el reconeixement al treball i l'esforç que durant anys realitza el club organitzador, el Club Running Castelló, i la converteix en la primera prova provincial que ha aconseguit aquesta distinció internacional.
Entre els nombrosos requisits que se sol·liciten per a obtindre la prestigiosa etiqueta destaca l'obligació de comptar amb corredors d'elit internacional. A més, els resultats i rècords obtinguts –la passada edició es van obtindre tres rècords que van fer de la Marató de Castelló la quarta més ràpida d'Espanya, per darrere de les de València, Sevilla i Barcelona–, els serveis oferits als atletes, el nombre i la qualitat dels avituallaments, la cobertura mediàtica o el dispositiu de seguretat van ser alguns dels aspectes que han afavorit la consecució de la desitjada etiqueta.
La desena edició mantindrà el recorregut de la darrera edició per la seua rapidesa i lluirà per primera vegada aquest reconeixement internacional. Se sumarà, així, a València, Madrid i Sevilla, amb etiqueta d'or de la IAAF i a Barcelona i Màlaga, amb l'etiqueta de bronze.
Més llegit
-
L’alcalde de Jérica defén la seua innocència i diu que l'han denunciat adults
-
Retencions quilomètriques al 'bypass' per dos accidents, un en cada sentit
-
L'Ajuntament i el port impulsen un gratacel de 108 metres a la Marina de València
-
Oratge més estable per als pròxims dies
-
La jutgessa de la dana cita Feijóo el 9 de gener i fixa el cara a cara entre Pradas i Cuenca el 12
-
Un jutjat investiga l'alcalde de Jérica, del PP, per presumpta agressió sexual a dos menors