El Llevant desperta a temps
L'equip granota es retroba amb el triomf quatre jornades després en véncer el Betis 1-2 amb dos gols en l'últim minut
El Llevant ha trencat la ratxa de tres derrotes seguides amb una victòria agònica en la visita al Betis. L'equip granota s'ha imposat 1-2, en un partit que perdia 1-0 quan s'ha entrat en l'últim minut de joc.
Després d'una primera part sense gols, els andalusos s'ha avançat amb un gol de Fernando en el minut 39. Quedaven a penes noranta segons de partit i Sergio Mullor ha arriscat amb porter-jugador. Jamur ha fet bona l'aposta del tècnic llevantinista amb l'empat a quaranta segons pel final. Però encara no estava tot dit i Tolrà, a només set segons del final, ha marcat el gol de la victòria.
L'equip granota agafa aires després d'una mala ratxa i se situa a mitja taula amb nou punts. Dijous, contra el Xota navarrés, caldrà reafirmar el canvi de dinàmica.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Pérez Llorca i el gerent d'El Ventorro testificaran el 21 de novembre en la causa de la dana
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
El jutge cita Koldo García i De Aldama el 27 i 28 de novembre pel cas de les mascaretes