Lidón Muñoz aconsegueix dos nous rècords d'Espanya
La nadadora castellonenca té en el seu poder set rècords estatals en les proves ràpides d'estil lliure i papallona en piscina olímpica i de 25 metres
Lidón Muñoz continua trencant registres. La nadadora castellonenca ha aconseguit dos nous rècords d'Espanya en l’europeu de piscina curta que es disputa a Kazan (Rússia).
La nadadora del Club Natació Sant Andreu ha establit el primer nou rècord d'Espanya en els 100 m estils en parar el cronòmetre en 1.00.41 i millorar així la marca que ella mateixa posseïa. Tot i això, Lidón no va aconseguir passar a la final de la prova.
El segon ha arribat en la prova de 50 m papallona. La castellonenca s'ha classificat per a les semifinals de la prova amb un temps de 25 segons i 96 centèsimes, trencant per primera vegada la barrera dels 26 segons i rebaixant en quasi mig segon l'anterior registre, que compartia amb Ángel San Juan (26,42s).
Lidón Muñoz ja té en el seu poder set rècords d'Espanya en les proves ràpides d'estil lliure i papallona en piscina olímpica i de 25 metres. En l'única final que ha disputat fins ara a l'europeu de Kazan, la dels 100 m lliures, ha acabat en setena posició.
Més llegit
-
Descobrix les noves deduccions autonòmiques que pots desgravar-te en la declaració de la renda
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant la Setmana Santa
-
Mor l'escriptor Josep Piera
-
‘Zoom’ analitza l’augment de la religiositat entre joves
-
L’observatori d’Aras de los Olmos estrena el telescopi més potent de la Comunitat Valenciana
-
Escalada de tensió al Pròxim Orient entre amenaces encreuades i propaganda bèl·lica