L'Handbol Elx, un últim viatge pel títol europeu
El conjunt il·licità s'enfronta al Iuventa divendres
Amb les piles ben carregades i dos gols d'avantatge, viatja l'Handbol Elx cap a Eslovàquia. Ho fa amb la intenció de tornar amb el primer títol europeu de la història. Les il·licitanes hauran de lluitar contra un ambient hostil i contra la pròpia ansietat.
Rocamora no s'ha deixat cap jugadora a casa. Totes entren en la convocatòria. El tècnic intentarà que l'equip estiga més centrat i seré que en l'anada. També vol que l'equip siga més fidel al seu joc ofensiu que en el primer partit contra el Iuventa.
De moment, se'n van a Eslovàquia amb les maletes carregades d'il·lusió. La que els van transmetre per sorpresa els xiquets i xiquetes dels equips base en l'últim entrenament que van disputar dimarts a Elx.
L'entrenament es va convertir en una injecció de moral de cara al partit de divendres a les 18:00 hores i que es podrà seguir en directe per la televisió d'À Punt Mèdia.
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
Més vist
Més escoltat
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions