L'Handbol Elx compleix el tràmit
L'equip franjaverd ha tornat a guanyar el Byala (17-43) en la tornada de segona ronda de l'EHF European Cup
L'Handbol Elx ha superat el tràmit i ja està en la tercera ronda de l'EHF European Cup, la segona competició continental. L'equip entrenat per Joaquín Rocamora ha tornat a véncer el Byala búlgar en la tornada de la segona fase per un clar 17-43, després de la pallissa en l'anada.
Les franjaverdes han trencat el partit en el tram final de la primera part, després d'un inici igualat (5-5). De fet, l'avantatge en el descans ja era definitiu (11-20). En la represa, la diferència ha continuat creixent fins al 17-43 final, que deixa el global de l'eliminatòria amb un +67 per a les il·licitanes.
L'equip de Joaquín Rocamora jugarà la tercera ronda entre l'11 i el 19 de novembre, també una eliminatòria a doble partit, contra un rival encara per determinar.
Derrota de l'Elda Prestigio en la Lliga Guerreras
L'Elx disputarà el partit corresponent a la quarta jornada de la Lliga Guerreras contra el Beti-Onak dimecres que ve a l'Esperanza Lag. Però l'altre representant valencià en la màxima categoria de l'handbol estatal, l'Elda Prestigio, sí que ha jugat. L'equip entrenat per Chema Vives ha encaixat la segona derrota de la temporada en caure per 26-30 contra el Valladolid al pavelló Florentino Ibáñez.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Comencen este diumenge els talls nocturns a la V-31 a València per obres de rehabilitació del ferm
-
Les immobiliàries alerten que la demanda d'habitacions a València s'ha disparat pel preu dels pisos sencers
-
El canvi climàtic detrau 1.300 milions de l'economia valenciana per la sequera i l'impacte es multiplicarà per tres el 2029
-
S'obri el termini per a demanar ajudes d'emprenedoria en municipis danyats per la dana