L'Handbol Benidorm cau per la mínima a Granollers (26-25)
Els benidormers han anat pràcticament tot el partit per darrere, però han aconseguit igualar a 21 en el tram final.
En la visita al Palau d'Esports de Granollers, el Benidorm s'ha quedat sense poder puntuar després d'aconseguir igualar a 21 en els instants finals, però ha caigut per la mínima, 26 a 25. Una derrota que els deixa en la desena posició de la taula classificatòria.
L'Handbol Benidorm es plantava a Granollers amb les baixes de Carlos Grau i Adrián Nolasco, a qui se'ls unia Mario López, que en el calfament es ressentia de l'abductor. Malgrat això, l'equip es mostrava sòlid en la primera fase del partit, amb intercanvi de gols per tots dos equips i cap dominador clar en el joc. Al descans han arribat amb un menys dos, 16 a 14.
En la segona part la igualtat era màxima, però els problemes en l'atac han passat factura i el BM Granollers aconseguiria emportar-se el partit per 26 a 25.
Dissabte pròxim, al Palau de Benidorm, l'equip benidormer rebrà l'Abanca Ademar Lleó a les 18.00 hores, en un partit que es disputarà sense públic.
Més llegit
-
La Comunitat Valenciana entra este dilluns en el pic de l’episodi de calor
-
El CGPJ obri expedient al jutge Peinado per les al·lusions a la policia per a justificar la retirada del passaport a Begoña Gómez
-
El conseller de Sanitat i el sindicat CESM-CV confien a tancar un acord per a la jornada de 35 hores
-
La CHX garantix l'abastiment d'aigua de València amb el final de les reparacions pels danys causats per la dana en el canal Xúquer-Túria
-
Detingut a Paterna el soci d'una empresa fotovoltaica per estafar a Alacant més de 7.500 euros
-
Un jutjat investiga l'agressió d'un policia a una docent jubilada a València
Més vist
Més escoltat
-
23.06.2026 | Les notícies del migdia
-
22.06.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
22.06.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juanvi Badía i la nova etapa de La Alegria de la Huerta i el grup Mercabanyal
-
23.06.2026 | 90 minuts
-
22.06.2026 | Les notícies del migdia
-
22.06.2026 | L'hora de la cultura | “El Pretext”, amb Arturo Orrico