L'equip Universitat d'Alacant, a la final de la Copa de la Reina
Els penals en donen el bitllet a les alacantines després d’una espectacular eliminatòria davant del Sala Saragossa.
L’equip Universitat d’Alacant va eliminar el Sala Saragossa de la Copa de la Reina de futbol sala. Les aragoneses anaren per darrere en el marcador durant la quasi tot el partit, però empataren en l'últim minut del duel.
Va ser en el temps extra quan la portera de les jugadores de Carles Navarro va haver de treballar de valent davant de les envestides de les locals a les quals animava l’afició, que va omplir el pavelló de la Granja.
La tanda de penals va fer de jutge i de botxí al mateix temps després de 46 minuts en què cap equip va donar l’eliminatòria per perduda. Elena va donar el relleu a Cristina a la porteria, i va fer dues parades als llançaments de Rafinha i Jeni. Per part de les alacantines, Paola i Anita convertiren en gols els llançaments i posaven a l’equip Universitat d’Alacant en la fase final.
Més llegit
-
La policia busca un home per intentar incendiar d'una botiga de la cadena Tedi a València
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat
-
Tanquen tres platges a Sueca i una a Altea i a Callosa d'en Sarrià per contaminació fecal
-
Vicent Penadés (Caixa Ontinyent): "La bambolla immobiliària vindrà segur, però no d'ací a dos o tres anys"
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Detingudes cinc persones per anar conduint a l'examen de recuperació sense punts al carnet