L'Eón Alacant jugarà la final de la Copa Comunitat Valenciana
L'equip entrenat per Luis Parro ha superat el Port de Sagunt en les semifinals (26-22) i lluitarà contra el Benidorm per a revalidar el títol
El pavelló Felicísimo Ruiz d'Alacant ha acollit el primer partit oficial de la temporada d'handbol, la semifinal de la Copa Comunitat Valenciana entre l'Eón Alacant i el Port de Sagunt. Els alacantins han guanyat 26-22 els del Camp de Morvedre i jugaran la final contra el Benidorm.
Les defenses s'han imposat en els atacs en els primers minuts de joc, però l'Eón s'ha mostrat més efectiu en atac i se n'ha anat als vestidors amb avantatge en el marcador (14-12). En la represa, l'equip de Luis Parro ha mantingut l'avantatge i s'ha acabat imposant al Port de Sagunt sense massa problemes.
Ara l'Eón Alacant buscarà revalidar el títol aconseguit l'any passat contra el mateix rival, el Benidorm, l'únic representant valencià en la màxima categoria de l'handbol estatal. Els de Fernando Latorre, que enguany tornen a jugar competició europea, no els ho posaran fàcil.
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
Educació i els sindicats de la concertada acorden implantar la jubilació parcial del professorat
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
Baldoví reclama avançar les eleccions després de tres anys de govern del PP i Vox
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats