L'Elx guanya el Porriño i manté el sisé lloc (26-23)
El Morvedre, ja descendit, ha perdut 30-16 contra el campió, el Bera Bera
Cara i creu per als equips valencians en la jornada 25 de la Lliga Guerreras Iberdrola. L'Elx ha guanyat 26-23 el Porriño i manté la sisena posició en la classificació, mentre que el Morvedre, ja descendit a la Divisió d'Honor Plata, ha caigut 30-16 contra el campió, el Bera Bera.
L'Elx ha hagut de suar de valent per a guayar el Porriño, un dels equips de la part baixa de la taula. De fet, les gallegues se n'han anat al descans per davant en el marcador (12-13). La igualtat s'ha mantingut en la represa i s'ha arribat als cinc últims minuts amb un ajustat 23-22 i tot per decidir. L'equip de Joaquín Rocamora ha estat més encertat en el tram final i ha assegurat el triomf per a continuar en sisé lloc.
El Morvedre, ja sense res en joc, ha perdut en la visita al ja campió de la Lliga, el Bera Bera 30-16. L'equip de Vicent Sos només ha pogut aguantar el ritme de les donostiarres fins a l'equador de la primera part (9-5) i se n'ha anat al descans onze gols avall (18-7). En la represa no hi ha hagut història i el Bera Bera ha celebrat el títol amb una nova victòria.
Més llegit
-
Bomba: el València Basket fitxa Nicola Mirotic
-
Retards en quatre línies de Rodalia de València i en l'Alta Velocitat per dos avaries
-
El Betis agreuja la crisi del Villarreal (1-2)
-
Valverde diu que no i el València continua buscant entrenador
-
L'últim debat de l'estat de la Comunitat Valenciana de la legislatura serà el 28 i 30 de setembre
-
L'IPC puja un 4,1% en agost a la Comunitat Valenciana i encadena quatre mesos de repunts