L'Elda torna a la Lliga Guerreras onze anys després
L'equip del Vinalopó Mitjà ha guanyat 23-21 el Morvedre i s'unirà a l'Elx en la màxima categoria de l'handbol estatal
L'Elda Prestigio tornarà a jugar en la màxima categoria de l'handbol femení estatal onze anys després. L'equip del Vinalopó Mitjà ha guanyat el Morvedre 23-21 en l'últim partit de la fase d'ascens, que decidia l'equip que acompanyarà l'Elx en la Lliga Guerreras.
El Morvedre ha portat la iniciativa des del xiulit inicial, liderat per la jugadora internacional espanyola Shandy Barbosa. De fet, l'equip entrenat per Manu Etayo se n'ha anat al descans amb una renda de quatre gols en el marcador (10-14).
Però el decorat ha canviat per complet en la represa. L'Elda ha millorat en defensa i ha deixat les saguntines en només set gols en tota la segona part. L'equip d'Antonio Mateo ha aconseguit equilibrar el marcador, un resultat que li valia per a pujar. Però les del Vinalopó Mitjà no han volgut especular i han acabat aconseguint l'ascens amb un triomf davant l'afició, que ha omplit el pavelló Florentino Ibáñez.
Més llegit
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Mercavalència recupera la III Entrada de la Clòtxina al Mercat del Cabanyal
-
Mor ofegat un home de 77 anys quan es banyava en una platja de Cullera
-
Fanzara es convertix en un llenç a l'aire lliure amb el MIAU, el Museu Inacabat d'Art Urbà
-
La ponència política del PP incorpora tres esmenes valencianes focalitzades en el FLA i l'exempció fiscal per a ajudes de la dana
-
València planta cara a la calor amb refugis climàtics gratuïts i climatitzats