Josele Ballester guanya el Campionat d'Europa Amateur de golf
El castellonenc es converteix en el segon jugador espanyol que ho aconsegueix, després del també valencià Sergio García
Josele Ballester ha conquistat el Campionat d'Europa Amateur de golf, que s'ha disputat a Estònia. El jugador de Castelló de la Plana ha completat les quatre jornades del torneig amb un acumulat de 21 colps sota par, dos colps menys que el danés Mads Laage i el gal·lés James Ashfield.
Ballester es converteix així en el segon golfista espanyol que guanya aquest campionat. Fins ara només ho havia aconseguit un altre valencià, Sergio García, que va triomfar el 1995 al camp del Prat, a Terrassa.
A més, la victòria té premi: li dona la classificació directa per a disputar l'Obert Britànic de golf, el quart major de la temporada, que tindrà lloc del 20 al 23 de juliol a Liverpool. A més d'ell, altres sis espanyols hi tenen assegurada la participació: Jon Rahm, Pablo Larrazábal, Alejandro Cañizares, Jorge Campillo, Adrián Otaegui i Adri Arnaus. Dos jugadors més buscaran la plaça en les prèvies que es disputen dimarts, el borriolenc Sergio García i el català David Puig.
Més llegit
-
El funeral d'estat per les víctimes de la dana se celebrarà a l'interior del Museu de les Ciències Príncep Felip
-
En el Dia Mundial de la Menopausa els experts insistixen en la importància de fer-se revisions periòdiques
-
La Oreja de Van Gogh actuarà el 4 de setembre al Roig Arena de València
-
Utiel, un any després de la dana, encara amb danys visibles a les cases dels barris pròxims al riu Magre
-
Tallen el subministrament de gas a Sueca per una fuita i evacuen un edifici pròxim a la ronda Espanya
-
El Consell i l'oposició s'enfronten pel programa de les mamografies