José Bordalás: "Açò és una carrera de fons i jo estic molt tranquil"
El tècnic del València assegura que els objectius a llarg termini són inviables
Sis partits sense guanyar són molts per a un València que va començar la temporada com un tir. Ara, els de Bordalàs viatgen a Sevilla on visitaran un Betis en posicions europees i amb una dinàmica de joc i de resultats molt bona.
No obstant això, Bordalás sap que cada partit compta i cada partit és diferent. Per aquest motiu, el tècnic alacantí assegura estar molt tranquil respecte de la marxa de l'equip perquè, com ell diu, "açò és una carrera de fons".
Bordalás assegura que respecta les paraules a la fi de l'últim partit contra el Mallorca de Gabriel Paulista en què deia que no volia estar en un equip que lluitara només per estar entre els deu primers. Però concreta que els objectius a llarg termini són inviables. "És un futbolista ambiciós, comparteix les coses que diu i pensa, però hem d'anar partit a partit", ha matisat.
Respecte de les baixes per al partit de demà, Bordalás ha confirmat que podrà comptar tant amb Lato com amb Correia, però no ha precisat si podrà estar Maxi Gómez que va finalitzar amb molèsties l'últim partit. Tampoc amb Txérixev que, com ha dit, es va ressentir de la lesió en l'entrenament posterior al partit del Mallorca.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
El València pesca en aigües térboles (0-2)
-
Una manifestació unitària crida "no a la guerra" a València
-
Un home mata la filla de tres anys a Torrevieja i després se suïcida