Jepkosgei firma la millor marca mundial de marató de l'any a València
El kenyà John Korir s'ha imposat en la categoria masculina amb un temps de 2:02:24
Els corredors kenians John Korir i Joyciline Jepkosgei han sigut els guanyadors de la 45a edició de la Marató de València Trinidad Alfonso, en categoria masculina i femenina, respectivament.
Jepkosgei, amb un temps oficiós de 2:14:00, ha firmat a València la millor marca mundial de l'any i la quarta millor de la història. La marató de València ja té, en categoria femenina, la quarta millor marca de la història. En categoria masculina, Kokir s'ha imposat amb un temps oficiós de 2:02:24, tercera millor marca mundial de l'any.
La corredora africana ha superat en catorze segons el temps de Hawi Faysa en la marató de Chicago, millor marca de la distància al 2025. Jepkosgei ha aconseguit una treballada victòria en la qual ha comptat amb la gran ajuda de la seua llebre personal, que l'ha acompanyada fins al penúltim quilòmetre de carrera i que ha fet un treball fonamental.
La primera espanyola en meta ha sigut la catalana Meritxell Soler, que ha acabat novena amb un crono de 2h23'49'', la seua millor marca personal i que la situa com la tercera millor espanyola de tots els temps.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Dos fugitius buscats per homicidi i detinguts per robar a Oliva queden lliures per passar a disposició judicial fora de termini