Iris Tió, medalla d'or en la final de solo lliure de natació artística
Espanya suma la primera medalla d'or en el Mundial de Singapur i la primera individual de la seua història
La catalana Iris Tió s'ha proclamat hui campiona del món de solo lliure de natació artística en la Copa del Món de Singapur 2025 i aconseguix la primera medalla d'or individual d'Espanya en una cita mundialista.
Tió s'ha imposat finalment a la xinesa Fugen Xu i a la belarussa Vasilina Khandoixka, que competix sota bandera neutral, per a donar a Espanya el seu primer or en este campionat.
La nadadora catalana, de 22 anys, ha sumat una nota de 245.1913, amb una puntuació de 112.9000 en la impressió artística i 132.2913 en l'execució, pels 241.0025 de la medalla de plata i els 239.5437 per a la de bronze.
L'or de Tió és la quarta medalla —totes elles en natació artística— del conjunt espanyol a Singapur 2025 després de les de plata de Dennis González, en solo tècnic masculí, i les de bronze també d'Iris en solo tècnic i de l'equip en rutina lliure.
Més llegit
-
La província d'Alacant, la més beneficiada pels 47,3 milions de la loteria de Nadal que arriben a municipis valencians
-
L'EMT de València mantindrà les tarifes d'autobús per al 2026
-
Llorca argumenta que no és moment de pensar en el lideratge regional del PP
-
Desmantellen una nau industrial amb més de 600 plantes de marihuana a Petrer
-
El fill de quatre anys porta la sort a una família de la Fonteta de Sant Lluís
-
Alcoi s’emporta més de 9,5 milions d’euros del premi més tardà del sorteig