Iker Lecuona serà pilot de MotoGP
El pilot valencià correrà la pròxima temporada amb l'equip Tech3 en la màxima categoria del Mundial de motociclisme.
El pilot valencià Iker Lecuona serà pilot de MotoGP la pròxima temporada. Ho ha anunciat l'equip francés Tech3 a Phillip Island, on aquest cap de setmana es disputa el Gran Premi d'Austràlia. Lecuona, que no va passar per la categoria de Moto3, arribarà a la màxima categoria després de tres temporades completes en Moto2.
El valencià, amb arrels basques, tenia contracte amb l'equip AJO en Moto2 per al pròxim any, però no ha pogut dir que no a l'oferta de l'equip motoritzat per KTM. El nou pilot de MotoGP es va formar en l'escola KSB Sport, creada per Kike Bañuls. Al 2015 es proclamà campió d'Espanya de Supermotard amb només 15 anys i al 2016 va competir amb l'equip de Jorge Martínez 'Aspar' en el Campionat d'Espanya de velocitat abans de fer el salt al Mundial.
Iker Lecuona serà el segon pilot valencià en la història de MotoGP, després d'Héctor Barberà.
Més llegit
-
Una forta tempesta descarrega quasi 100 litres a la rodalia de València
-
Emergències avisa els ajuntaments aigües avall de la presa de Buseo d'un desembassament preventiu
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
L’Aemet eleva l’avís a taronja per a dijous en el litoral d'Alacant i del sud València per intensitats de 60 l/m² en una hora
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes