La Generalitat elimina la prohibició de consum de menjar i begudes en els espectacles esportius
A partir d'aquest divendres estarà permés a la Comunitat Valenciana el consum d'aliments i begudes en els grans esdeveniments esportius quan el públic romanga en el seient, i també podran vendre's allà productes, sempre que es garantisca que no es produeixen aglomeracions.
Així ho recull una resolució de la Conselleria de Sanitat que publica aquest dimecres el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i per la qual es dona una nova redacció a les mesures contra el coronavirus referida als esdeveniments esportius multitudinaris, inclosos els de la Lliga Professional de Futbol i Lliga ACB.
La resolució, que tindrà efectes des d'aquest divendres, elimina la prohibició de vendre i consumir aliments i begudes —només estava permés consumir aigua— en esdeveniments esportius multitudinaris celebrats en espais amb capacitat a partir de 5.000 persones, així com en els de la Lliga Professional de Futbol masculina i femenina, Lliga ACB i Lliga Femenina Endesa de Bàsquet.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Tallen el Tram entre Benissa i Teulada per les obres del viaducte de la CV-740
-
Controlat un incendi de vegetació a l'Énova
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser
-
Urgències pediàtriques d’estiu: com previndre accidents i problemes de salut en els xiquets