Fran Garrigós guanya la primera medalla espanyola en els Jocs Olímpics
El madrileny s'ha penjat el bronze en judo, en la modalitat de -60 kg
La primera medalla espanyola en els Jocs Olímpics no s'ha hagut de fer esperar molt, ja que ha arribat en el primer dia oficial de competició. El protagonista ha sigut el madrileny Fran Garrigós, que s'ha penjat el bronze en judo, en la modalitat de -60 kg, després de derrotar el georgià Giorgi Sardalashvili en la final pel tercer lloc.
Garrigós ha aconseguit la victòria en el Golden Score gràcies a un wazaari i ha trencat la maledicció espanyola en judo, ja que no s'hi guanyava una medalla des que l'alacantina Isabel Fernández es va penjar l'or en els Jocs Olímpics de Sydney.
Laura Martínez es queda a les portes
Poc abans, la també madrilenya Laura Martínez s'ha quedat amb la mel a la boca, després de perdre en la lluita pel bronze contra la francesa Shirine Boukli, en la categoria de -48 kg. La judoka espanyola s'ha hagut de conformar amb un diploma olímpic i el quint lloc amb la derrota per una decisió del videoarbitratge, que ha concedit un wazaari a la rival.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo