Felipe Orts, desé en el Mundial de ciclocròs
El ciclista de la Vila Joiosa ha aconseguit a Tábor (República Txeca) el seu millor resultat en un campionat del món
Felipe Orts continua fent història. El corredor de la Vila Joiosa ha acabat desé en el Mundial de ciclocròs, que s'ha disputat a Tábor (República Txeca), el seu millor resultat fins ara en un campionat del món, ja que millora el dotzé lloc que ha guanyat en dues ocasions.
La victòria ha sigut per a Mathieu van der Poel, que ha aconseguit el sisé títol de campió del món i el segon consecutiu. El neerlandés es queda a només una victòria del ciclista més llorejat de la història, el belga Eric De Vlaeminck, amb set.
El seu compatriota Joris Nieuwenhuis ha travessat la línia de meta en segona posició, mentre que el belga Michaël Vanthourenhout ha completat el pòdium.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
El jutge envia a presó sense fiança a Santos Cerdán davant el seu "específic paper" en la trama
-
Calor generalitzada i avís taronja per màximes de 40 graus al litoral i l'interior sud de València
-
Com evitar que el nostre animal de companyia patisca un colp de calor?
-
La futura llei de consum prohibirà augmentar el preu en la revenda d’entrades
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang
-
30.06.2025 | Queda't amb els nostres | "La Laboral de Cheste"
-
01.07.2025 | Queda't amb mi | Segona Part