Espanya diu adeu a la Davis
L'equip que capitaneja Sergi Bruguera va classificar-se en la fase de grups disputada a València
Espanya ha quedat eliminada per Croàcia en quarts de final de la Copa Davis, que es disputa a Màlaga. Primer Roberto Bautista i després Pablo Carreño han perdut els partits individuals, uns resultats que fan innecessari disputar el partit de dobles.
El tenista de Benlloc no ha pogut superar (6-4 i 7-6) el número dos de Croàcia, Borna Coric, que avançava Croàcia en l'eliminatòria. En el partit següent, Marin Cilic ha guanyat Carreño per 5-7, 6-3 i 7-6 per a sentenciar l'eliminatòria.
Croàcia, subcampió de la Davis el 2021 i líder de la classificació mundial d'aquesta competició, s'enfrontarà divendres en semifinals a Austràlia, que dimarts va eliminar els Països Baixos.
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 30 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Sueca - Literat Azorín guanya el ninot indultat de les Falles 2026
-
Espartero - Ramón y Cajal, millor falla infantil de la Secció Especial
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?