Les embarcacions de l'Ocean Race, des de dins
Un equip d'À Punt Mèdia ha pogut pujar al Wind Whispering durant una regata d'entrenament
Aquest dimecres pugem a una de les embarcacions favorites de l'Ocean Race. Hem aprofitat una regata d'entrenament fins a l'illa de Tabarca per a viure el minut a minut del Wind Whispering. Es tracta d'una embarcació polonesa amb patró espanyol que competeix en la modalitat VO-65.
Un equip d'À Punt Mèdia ha pogut pujar amb la tripulació que ens ha acollit a la que serà la seua casa durant sis mesos de competició.
L'oceà exigeix estar a l'aguait dia i nit. A penes hi ha comoditats i els torns per a dormir són curtíssims i per a recuperar forces, no hi ha lloc per a les exquisideses, sinó menjar liofilitzat, lleuger i de preparació fàcil.
I per molta tecnologia que arribe, mai no canviarà l'esperit aventurer d'una volta al món que arribrà a nou ciutats internacionals i que fa cinquanta anys.
Més llegit
-
Mor un jove de 21 anys en un accident laboral en una granja de Pinet
-
Investiguen la mort a Riba-roja de Túria d'un subinspector de la Policia Nacional retirat
-
Montserrat registra dos sismes de magnitud 2,5 i 1,8
-
Seguix en directe la retransmissió de la Tomatina 2025
-
Desmantellen un zoo privat clandestí amb més de 150 animals exòtics a Nules
-
Els ciberdelinqüents que han actuat contra l'Ajuntament d'Elx demanen un rescat econòmic