Dues valencianes, en l'equip europeu campió de la Solheim júnior
El resultat final ha sigut de 15-9 per a Europa contra l'equip americà
Rocío Tejedo i Cloe Amión s'han proclamat Campiones de la PING Júnior Solheim Cup 2023 amb l'equip d'Europa, després de véncer el combinat dels Estats Units per un contundent (15-9) en el recorregut espanyol de La Zagaleta, a Andalusia.
Europa reedita d'aquesta manera el triomf reeixit en la passada edició d'aquesta, primera vegada que es guanyava el torneig en terra estatunidenca.
Les dues jugadores de la Federació de Golf de la Comunitat Valenciana, que formaven part de l'equip de dotze jugadores que Europa presentava en aquesta prestigiosa competició, han tingut un paper destacat en la conquesta un títol.
A més de les dues esportistes valencianes, en l'equip europeu també hi estaven les espanyoles Andrea Revuelta i Anna Cañadó.
La PING Júnior Solheim Cup és una competició de 24 partits per equips entre Europa i els Estats Units, cada equip està format per les dotze millors golfistes nascudes el 2005 o després (18 anys o menys).
Més llegit
-
Dos persones mortes i una desapareguda a Catalunya a causa del temporal de pluges
-
Dos acampades per l'habitatge prenen la plaça de l'Ajuntament de València i la plaça de la Muntanyeta d'Alacant
-
Mor el conductor d'un turisme després de xocar contra un camió de transport d'hidrocarburs buit
-
MAPA | Quant i on va ploure en l’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Una dona de 102 anys mor en una riuada a Madrigueras, a Albacete, on han rescatat 90 persones
-
Pérez Llorca proposarà que la ciutat de Ceuta reba l'Alta Distinció pel Nou d'Octubre