Dues valencianes, en l'equip europeu campió de la Solheim júnior
El resultat final ha sigut de 15-9 per a Europa contra l'equip americà
Rocío Tejedo i Cloe Amión s'han proclamat Campiones de la PING Júnior Solheim Cup 2023 amb l'equip d'Europa, després de véncer el combinat dels Estats Units per un contundent (15-9) en el recorregut espanyol de La Zagaleta, a Andalusia.
Europa reedita d'aquesta manera el triomf reeixit en la passada edició d'aquesta, primera vegada que es guanyava el torneig en terra estatunidenca.
Les dues jugadores de la Federació de Golf de la Comunitat Valenciana, que formaven part de l'equip de dotze jugadores que Europa presentava en aquesta prestigiosa competició, han tingut un paper destacat en la conquesta un títol.
A més de les dues esportistes valencianes, en l'equip europeu també hi estaven les espanyoles Andrea Revuelta i Anna Cañadó.
La PING Júnior Solheim Cup és una competició de 24 partits per equips entre Europa i els Estats Units, cada equip està format per les dotze millors golfistes nascudes el 2005 o després (18 anys o menys).
Més llegit
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
La jutgessa de la dana reclama al pàrquing que aporte en tres dies el justificant de Vilaplana
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Chulià (PP) nega que la successió de Mazón es pilote des de Madrid i Vox avisa que no seran els "pagafantes" dels populars