Djokovic diu estar disposat a sacrificar tornejos abans que vacunar-se
El tenista Novak Djokovic, que va ser expulsat d'Austràlia al gener per no estar vacunat contra la covid-19, ha dit aquest dimarts que estaria disposat a sacrificar grans tornejos abans de ser obligat a vacunar-se, però ha rebutjat que se l'associe amb el moviment antivacunes.
En una entrevista amb la cadena britànica BBC, el jugador ha afirmat que dona suport al dret d'una persona a triar i que ha sigut sempre defensor del benestar i de la nutrició.
Quan li han preguntat si sacrificaria tornejos com el de Wimbledon o Roland Garros, el tenista ha contestat rotundament que sí, que és el preu que està disposat a pagar.
Sobre la polèmica sobre el seu visat australià i la seua absència en el primer grand slam de la temporada, Djokovic ha indicat que havia obtingut un certificat mèdic que li permetia entrar en territori australià perquè s'havia recuperat de la covid-19.
No obstant això, el ministre d'Immigració del país, Alex Hawke, va cancel·lar el visat del jugador amb l'argument que la seua presència a Austràlia era motiu d'"inquietud cívica" i donava impuls a tots aquells que no donen suport al programa d'immunització.
Més llegit
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Dotze persones ateses per inhalació de fum i ansietat en un incendi en una vivenda a València
-
Veneçuela eleva a 589 els morts i a 2.980 els ferits un dia després del doble terratrémol
-
L’Agència Espacial Europea capta la foto més gran del cor de la Via Làctia, amb seixanta milions d'estreles
-
El Consell prorroga fins al 31 de desembre la reducció dels preus del transport públic
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya