Detecten el primer cas de Covid-19 en els Jocs Olímpics
Un membre de l'equip d'Uganda ha donat positiu a l'arribada a Tòquio
Quan falta poc més d'un mes perquè comencen els Jocs Olímpics de Tòquio ja s'ha detectat el primer cas de Covid-19 entre els esportistes que hi competiran. Un membre de l'equip olímpic d'Uganda ha donat positiu a l’arribada al Japó en el test obligatori al qual han de sotmetre's tots els participants.
Les autoritats japoneses han denegat l'entrada a l'atleta contagiat i l'han enviat a unes instal·lacions mèdiques especials per a aquest tipus de casos, mentre que els altres huit integrants de l'equip ugandés se sotmetran a quarantena en unes altres instal·lacions.
Tot l'equip, entre els quals hi ha boxejadors, nadadors, atletes i entrenadors, s'havia vacunat amb les dues dosis de la vacuna d'AstraZeneca i comptava amb un certificat negatiu en un test del virus durant les 72 hores prèvies a viatjar al Japó.
La delegació d'Uganda és justament la segona estrangera que ha aterrat en territori nipó per a participar en aquest esdeveniment esportiu, després del combinat australià de softbol, que es troba allà des del començament del mes.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida