Directes
Ara en la televisió
QUI ÉS QUI
Pròximes emissions
16:10
QUI ÉS QUI
19:00
PUNT A PUNT
Esports

Dani Holgado puja al pòdium en el Gran Premi d'Indonèsia

El pilot de Sant Vicent del Raspeig ha sigut tercer en Moto2, en una carrera en què a Álex Escrig se li ha avariat la moto quan era líder a falta d'una volta

Dani Holgado, en el pòdium / Mast Irham (EFE)

Dani Holgado ha pujat al pòdium per quinta vegada esta temporada, després de finalitzar en tercera posició la carrera de Moto2 del Gran Premi d'Indonèsia. La prova ha estat marcada per l'infortuni d'Álex Escrig, al qual se li ha avariat la moto a falta d'una volta i mitja, quan era líder destacat i s'encaminava cap a la victòria. Este incident li ha donat el triomf a Izán Guevara, que s'acosta al líder del Mundial, Manu González, segon en la carrera.

Iván Ortolá, sext, ha sigut l'únic dels altres pilots valencians que ha aconseguit puntuar. Este resultat permet al pilot de Puçol mantindre el tercer lloc en la classificació general del Mundial, en què Holgado puja fins a la quarta posició. Ángel Piqueras, desseté, i Sergio García Dols, vint-i-uné, han aconseguit travessar la línia de meta, mentre que Escrig i Arón Canet no han pogut finalitzar la carrera.

En Moto3, l'únic representant valencià, Adrián Cruces, ha finalitzat la carrera en dotzé lloc i es manté en l'onzena posició en la classificació general. El triomf ha sigut per al murcià Máximo Quiles, que s'ha proclamat campió del món en la categoria quan encara falten cinc carreres per disputar-se.

Jorge Martín manté el lideratge

En MotoGP, la victòria ha sigut per a l'italià Marco Bezzecchi, seguit de Raúl Fernández i Jorge Martín. El madrileny es manté en el lideratge de la classificació general del Mundial, amb dos punts que Marc Márquez, que només ha pogut ser sext. El català s'havia situat momentàniament líder després de la victòria en la carrera sprint, però Martín ha recuperat el lloc només vint-i-quatre hores després.

També et pot interessar