El Conqueridor València fa història
L'equip valencià jugarà a Europa la temporada que ve, després de segellar el pas a les semifinals del play-off pel títol
El Conqueridor València s'ha classificat per primera vegada per a les semifinals del play-off pel títol de la Superlliga de vòlei. L'equip entrenat per Emanuele Zanini ha tornat a derrotar l'Almeria en el segon partit de l'eliminatòria de quarts de final i s'ha garantit la participació en una competició europea la temporada que ve.
Els valencians s'han imposat per tres sets a un, en un partit molt competit, com el disputat en terres andaluses i que va acabar amb un agònic triomf per dos sets a tres, després de salvar set punts de partit. En el segon duel, el resultat ha sigut de tres sets a un (29-27, 22-25, 25-23 i 25-22).
Ara, el Conqueridor s'enfrontarà en les semifinals al vencedor de l'eliminatòria entre el Sòria i el Melilla.
Més llegit
-
València recupera un vol directe a Nova York quasi quinze anys després: United Airlines connectarà les dos ciutats el juny del 2027
-
Tres ferits, dos greus procedents de Luxemburg, en un aparatós accident a l'AP-7 a Ondara
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
Kareem Tunde se’n va al West Bromwich Albion
-
Un meteostunami o rissaga sorprén els banyistes de les platges de Santa Pola, Dénia i Xàbia