Compte arrere per al Mundial d'handbol femení a Espanya
Castelló de la Plana, Llíria i Torrevella seran tres de les quatre seus del campionat
El Mundial d'handbol femení a Espanya comença a calfar motors. El campionat, que començarà a penes d'ací a un mes, tindrà a la Comunitat Valenciana tres de les quatre seus que acolliran els partits: Castelló de la Plana, Llíria i Torrevella. L'altra serà Granollers.
El partit inaugural serà el dimecres 1 de desembre a les 20:30 hores, al Palau d'Esports de Torrevella. La selecció espanyola, enquadrada en el grup H, debutarà contra l'Argentina i després s'enfrontarà a la Xina i Àustria al mateix escenari.
Els tres primers classificats de cadascun dels huit grups passaran a una segona fase de quatre grups de sis equips. Els dos primers classificats accediran als quarts de final, que ja es jugaran a partit únic.
Més llegit
-
Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi declarat en una zona de difícil accés a Polop
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
À Punt retransmet en directe les Festes de la Mare de Déu de la Salut d’Algemesí
-
Avís taronja per màximes de 40 graus este dimarts al sud de València
-
Tempestes i descens tèrmic per a deixar enrere la calor d'estiu