Els clubs de referència s'agermanen amb la Marató de València
El València, el Llevant, el Vila-real i el València Basket donen suport a la prova valenciana
Dilluns es va fer a València un acte d'agermanament entre els clubs més representatius de la Comunitat Valenciana i la Marató de València. A l'acte van acudir Anil Murthy, Quico Catalán, Fernando Roig Negueroles, Paco Raga i el vicepresident de la Societat Esportiva Correcaminos, Vicente Sanz.
Els dirigents van intercanviar la camiseta de cadascun dels seus equips per un trofeu commemoratiu de la 38 edició de la Marató de Valencia. Tots els equips tenen previst que un bon nombre dels seus abonats participen, bé en la marató o bé en la prova del 10 K, lluint la seua camiseta. Per exemple, l'excapità del Pamesa Víctor Luengo o l'excapità del Vila-real participaran en la prova del 10 K on prendran l'eixida 8.500 atletes. En la marató s'ha batut el rècord d'inscripcions amb 22.000 participants.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte