Els clubs de referència s'agermanen amb la Marató de València
El València, el Llevant, el Vila-real i el València Basket donen suport a la prova valenciana
Dilluns es va fer a València un acte d'agermanament entre els clubs més representatius de la Comunitat Valenciana i la Marató de València. A l'acte van acudir Anil Murthy, Quico Catalán, Fernando Roig Negueroles, Paco Raga i el vicepresident de la Societat Esportiva Correcaminos, Vicente Sanz.
Els dirigents van intercanviar la camiseta de cadascun dels seus equips per un trofeu commemoratiu de la 38 edició de la Marató de Valencia. Tots els equips tenen previst que un bon nombre dels seus abonats participen, bé en la marató o bé en la prova del 10 K, lluint la seua camiseta. Per exemple, l'excapità del Pamesa Víctor Luengo o l'excapità del Vila-real participaran en la prova del 10 K on prendran l'eixida 8.500 atletes. En la marató s'ha batut el rècord d'inscripcions amb 22.000 participants.
Més llegit
-
S'eleven a 164 els morts i a 971 els ferits pels dos forts terratrémols de Veneçuela
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Una discussió veïnal en una urbanització de Dénia acaba amb un home mort
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Ábalos denuncia des de la presó que ha sigut víctima d'un juí “polític”
-
El València Basket, campió de la Lliga ACB per segona vegada