Castelló, Torrevella i Llíria seran seu del Mundial femení d'handbol de 2021
També tindran lloc a la comunitat el Mundial de rugbi sub-20, el Mundial de gimnàstica rítmica i l'Eurobasket femení.
Les localitats de Castelló (Plana Alta), Torrevella (Baix Segura) i Llíria (Camp de Túria) seran seu del Campionat del Món d'handbol femení que acollirà Espanya, per primera vegada en la seua història, al desembre de 2021.
La Generalitat i el Comité Olímpic Espanyol (COE) han anunciat aquest dimarts, en la presentació de la campanya "PAC_CV Plus" de la mà de la Fundació Trinidad Alfonso, que els tres municipis valencians acolliran partits del Mundial.
El pavelló Ciutat de Castelló (5.200 espectadors), el Palau dels Esports de Torrevieja (4.500 espectadors) i el Pavelló Municipal Pla de l'Arc (5.020 espectadors) tindran duels del campionat en les seues pistes.
Tot això forma part de la campanya "PAC_CV Plus", que destinarà un total de 15 milions d'euros entre 2020 i 2024 per a convertir el territori valencià en la comunitat de l'esport.
A més, també es disputaran a la Comunitat Valenciana el Campionat del Món de rugbi en categoria sub-20, el Campionat del Món de gimnàstica rítmica a València i l'Eurobasket femení amb seu a la Font de Sant Lluís.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”
-
La tradició de visitar el cementeri per Tots Sants es diluïx entre les noves generacions
-
El PPCV dona suport a Mompó com a candidat a les eleccions autonòmiques en cas que Mazón no s'hi presente