Carlos Alcaraz guanya Mannarino i s'enfrontarà a Nadal en segona ronda del Mutua Madrid Open
El murcià ha arrollat el tenista italià en dos sets per 6-4 i 6-0
El Mutua Madrid Open ha començat amb bon peu per als tenistes espanyols. El primer d'ells, el murcià Carlos Alcaraz, de tan sols 17 anys, ha passat per damunt del francés Adrian Mannarino (6-4 i 6-0) i ha accedit a la segona ronda del torneig, on s'enfrontarà a Rafa Nadal, que començarà la participació en l'obert precísament contra Alcaraz.
Per la seua banda, el tenista valencià, Carlos Taberner, ha caigut en tres sets contra l'italià Fognini per 7-6, 2-6 i 6-3. De la mateixa manera que Andújar, Carreño i Verdasco també han perdut els seus respectius partits contra Giron, Delbonis i Garín.
En el quadre femení, l'espanyola nascuda a Nova York, Paula Badosa, ha guanyat la letona Sevastova i ja està en quarts de final on s'enfrontarà a la suïssa Belinda Bencic que arriba després de la retirada de la tunecina Oms Jabeur.
Més llegit
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
Trump anuncia un cessament dels atacs contra les centrals elèctriques iranianes durant els pròxims cinc dies
-
L'accident d'un camió deixa quatre quilòmetres de retenció a l'A-7 a l'altura de Bétera
-
La Fúmiga reunix l'escena musical en valencià en "La gent de la Mediterrània"
-
Dia ventós al nord, nuvolositat i possibles ruixats febles