Carlos Alcaraz guanya Mannarino i s'enfrontarà a Nadal en segona ronda del Mutua Madrid Open
El murcià ha arrollat el tenista italià en dos sets per 6-4 i 6-0
El Mutua Madrid Open ha començat amb bon peu per als tenistes espanyols. El primer d'ells, el murcià Carlos Alcaraz, de tan sols 17 anys, ha passat per damunt del francés Adrian Mannarino (6-4 i 6-0) i ha accedit a la segona ronda del torneig, on s'enfrontarà a Rafa Nadal, que començarà la participació en l'obert precísament contra Alcaraz.
Per la seua banda, el tenista valencià, Carlos Taberner, ha caigut en tres sets contra l'italià Fognini per 7-6, 2-6 i 6-3. De la mateixa manera que Andújar, Carreño i Verdasco també han perdut els seus respectius partits contra Giron, Delbonis i Garín.
En el quadre femení, l'espanyola nascuda a Nova York, Paula Badosa, ha guanyat la letona Sevastova i ja està en quarts de final on s'enfrontarà a la suïssa Belinda Bencic que arriba després de la retirada de la tunecina Oms Jabeur.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Quatre dies més de calor