Canet eixirà el primer a Portimao
Carlos Tatay ha sigut el valencià millor classificat en Moto3
El valencià Arón Canet (Kalex) ha encapçalat per primera vegada en la temporada la taula de temps d'entrenaments oficials, en ser el més ràpid en la classificació per al Gran Premi de Portugal de Moto2, en el circuit de Portimao.
El de Corbera ha protagonitzat la segona pole position de la seua carrera esportiva en aquesta categoria d'una manera clara i contundent, amb fins a tres voltes ràpides consecutives.
Carlos Tatay, quart en Moto3
El millor valencià de la classificació en la categoria més xicoteta del Mundial ha sigut Carlos Tatay (CFMoto), mentre que Sergio García Dols (GasGas) ha patit tres caigudes durant la classificació. El de Borriana ha marcat el millor temps en els lliures 3, unes proves que van començar amb el domini d'un altre valencià, Daniel Holgado, que eixirà tretzé, a dues posicions de Jaume Masià.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
L’Aemet advertix que el pitjor del temporal a València arribarà esta vesprada, de nit i matinada
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
L'Aemet manté la Comunitat Valenciana en avís groc per la borrasca Emilia, que ha deixat més de 100 l/m² a la Safor i la Plana Baixa