Brisbane organitzarà els Jocs Olímpics de 2032
Serà la tercera ciutat australiana seu de la cita olímpica, després de Melbourne en 1956 i Sydney l'any 2000.
La ciutat australiana de Brisbane organitzarà els Jocs Olímpics de l'any 2032, després que el Comité Olímpic Internacional (COI) reunit a Tòquio haja aprovat aquest dimecres la seua candidatura .
És la primera vegada que s'atorguen els Jocs per aquest sistema, sense una competició oberta entre diverses aspirants. Brisbane serà la tercera ciutat australiana seu de l'esdeveniment després de Melbourne en 1956 i Sydney l'any 2000.
Segons el projecte, les competicions esportives es repartirien en tres nuclis de competició: la mateixa Brisbane, Gold Coast (a 65 km) i Sunshine Coast (a 85 km).
Després de la celebració enguany dels Jocs de Tòquio, que s'inauguraran divendres que ve, les següents edicions de la cita olímpica d'estiu seran a París en 2024 i Los Angeles en 2028.
Més llegit
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Francisco Salazar s'aparta de la direcció del PSOE després que diverses dones l'acusen d'assetjament
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna