Directes
Ara en la televisió
ATRAPA'M SI POTS
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT

El Benidorm estira el bon moment

L'equip de Fernando Latorre encadena quatre triomfs seguits en véncer el Bidasoa (28-27)

Iván Rodríguez fa un llançament a porta / Twitter: @bmbenidorm

L'Handbol Benidorm continua prolongant l'estat de gràcia després de l'aturada pel brot de covid-19 que ha afectat la plantilla. L'equip de la Marina Baixa suma ja quatre victòries seguides després de guanyar el Bidasoa Irún, quart classificat, per 28-27 en el partit de la jornada quinzena de la Lliga Asobal disputat al Palau d'Esports l'Illa.

El Benidorm s'ha refet a un inici amb poca efectivitat en atac i ha aconseguit anar-se'n al descans per davant en el marcador (15-13). Els bascos han reaccionat en la represa i han tornat a posar la igualada en el marcador (16-16), però la millora en defensa li ha tornat a donar la capdavantera als locals, que ja no han donat opció a una nova remuntada de l'Irún. Iván Rodríguez, amb huit gols, ha sigut el jugador més destacat de l'equip de Fernando Latorre.

Aquesta victòria se suma a l'aconseguida dimecres en la visita a l'Ademar Lleó per 34-39 i consolida els benidormers entre els sis primers de la Lliga.

També et pot interessar

Veure totes les activitats