El Benidorm cau a Valladolid (31-30)
L'equip de Fernando Latorre ha patit l'onzena derrota de la temporada en la Lliga
L'Handbol Benidorm ha patit l'onzena derrota en la Lliga Asobal i ha caigut per 31-30 en la visita al Valladolid. L'equip de Fernando Latorre ha dominat en la primera part, però ha acabat cedint a l'empenta final de l'equip local.
Els de la Marina Baixa han començat a remolc del Valladolid, però han capgirat el duel i se n'han anat al descans amb un avantatge de dos gols (15-17). En la represa, els locals han aconseguit empatar a 18, però l'equip de Fernando Latorre ha restablit la renda en l'equador (21-23). El Valladolid no s'ha rendit i al final ha obtingut el premi del triomf per un ajustat 31-30.
El Benidorm es queda amb 19 punts en desena posició, després d'un partit en què el màxim anotador ha sigut Vujovic, amb cinc gols.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram
-
Mor Luis Planes, fundador de l'empresa valenciana Pollos Planes
-
Trump acusa Espanya de no cooperar en la guerra contra l’Iran i torna a amenaçar de tallar el comerç
-
Mascletà en directe del dimecres 11 de març de les Falles 2026 de València
Més vist
Més escoltat
-
10.03.2026 | 90 minuts
-
10.03.2026 | ContrÀpunt
-
10.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
11.03.2026 | Les notícies del migdia
-
11.03.2026 | Cadena de valor | L’impacte de la guerra en l’energia, les hipoteques i el turisme
-
10.03.2026 | Descobrim la història de Fran Vivó, pacient d’ELA, a través del documental ‘Cada dia és un regal’