El Benidorm cau contra el campió (45-34)
L'equip de Fernando Latorre, ja amb la permanència assegurada, no ha pogut trencar la imbatibilitat del líder
El Benidorm no ha pogut traure res positiu de la visita al campió de la Lliga Asobal, el Barça. L'equip de Fernando Latorre ha caigut per 45-34 contra un equip que compta els partits per victòries.
El duel s'ha trencat molt prompte, ja que els catalans, tot i que venien de celebrar el títol fa a penes tres dies, no s'han relaxat. El Barça ha imprés un ritme molt alt i ja guanyava per sis als deu minuts de joc (11-5). La renda al descans ja era d'onze gols (26-15).
Amb tot ja decidit, els locals han alçat el peu de l'accelerador en la represa i la distància no ha variat. Al final, 45-34, amb l'extrem Adrián Sánchez com a màxim golejador benidormer, amb set dianes.
Més llegit
-
Sánchez respon a Trump: “La nostra postura es resumix en un ‘No a la guerra’”
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
El pas de Regina deixarà pluja dèbil a les comarques centrals i al nord, vent de gregal al sud i pols en suspensió
-
Pluja més forta i continuada per a dijous
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | ContrÀpunt
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia