Bekele correrà la Marató de València
L'atleta etíop vol fer mínima per a estar en els Jocs Olímpics de París 2024
Es confirma una de les notícies que més espectació ha alçat en els últims temps. L'atleta Kenenisa Bekele correrà la pròxima Marató de València. La prova comptarà així amb un dels atletes històrics que, tot i que ja no està al seu millor nivell, seria un gran reclam per a la carrera.
L'etíop, de 41 anys, va anunciar que volia córrer en la Marató del 3 de desembre per a tractar de fer mínima per a participar en els Jocs Olímpics de París 2024. València és garantia de poder assegurar les mínimes olímpiques.
Bekele és un especialista en les carreres de llarga distància. Ha sigut tres vegades campió olímpic dels 10.000 metres i una dels 5.000 metres. En 2019 va batre la seua marca personal en la Marató de Berlín amb un temps de 2 hores, 1 minut i 41 segons.
L'organització també ha anunciat que s'incorpora a la llista d'eixida el tanzà Gabriel Geay.
Més llegit
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Mor Batiste Martí, el primer valencià que es vacunà contra la covid
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
Cartagena-Hèrcules per À Punt
-
Detenen una turista britànica de 63 anys per assassinar una amiga amb el cable d'una aspiradora en un apartament de Benidorm