Bautista comença amb bon peu el Roland Garros
El tenista castellonenc guanya el seu primer partit davant el nord-americà Steve Johnson en tres sets, 6-3, 6-4 i 6-2.
Roberto Bautista ha fet un partit perfecte en el seu debut en la present edició del Roland Garrós. El castellonenc s'ha classificat per a jugar la segona ronda del torneig després de superar al nord-americà Steve Johnson en tres sets, 6-3, 6-4 i 6-2.
El número 21 del món, després d'arribar a quarts de final a Austràlia, afronta el torneig parisenc amb ganes d'arribar lluny. Els seus millors resultats a París van ser en 2016 i 2017, quan va caure en quarts de final. Enguany les sensacions també són molt positives.
En la següent ronda tornarà a creuar-se amb Taylor Fritz, número 42 del món. Els dos jugaren la passada setmana el torneig de Lió amb victòria del nord-americà. Fritz és un jugador especialista en terra batuda, però l'experiència de Roberto Bautista en tornejos de cinc sets pot ser clau per a inclinar la partida a favor seu.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura